Latest Movie :

La Casa de Papel'in Çekildiği Yere Gittim

La Casa de Papel'in Çekildiği Yere Gittim

Kevserin Mutfağı Yemek Tarifleri Youtube Kanalında yayınlanan La Casa de Papel dizisi ile ilgili video. Kevserin Mutfağı Yemek Tarifleri açıklaması ; La Casa de Papel yayınlandığı günden bu yana ülkenin gündemine oturdu resmen. Geldiğimden beri orada ne yiyor ne içiyorsunuzdan çok La Casa de Papel izliyor musunuz? diye soruluyor bana da:) Ben diziyi herkesten daha geç izledim. Çünkü İspanya'da Türkiye'den ödediğimiz Netflix hesabımızı kullanıyor olsak da Netflix İspanya çıkıyor Türkiye değil. Netflix ispanya'da da alt yazı seçeneği yok kendi dilleri olduğu için. Dizi siteleri de ya yavaş yavaş kapanıyor ya da yurt dışından erişilmiyor, seçenek çok az. Bir de Netflix'in rahatlığına alışınca saatlerce bahis reklamıyla boğuşmak, bölüm değişeceği zaman yerinden kalk tekrar reklam mücadelesine girmek zor geliyor. O yüzden de başlarda çok istekli değildik izlemeye. Ama bu kadar ısrarla sorulunca gündemden geri kalmayalım diye başladık.


Arkadaşlarınla Paylaş :

Yorum Gönder

Flickr Images

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. La casa de Papel TR - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger